Albumai

SIX FEET UNDER „Commandment“ – persidirbo...

2007.08.06 00:00, Lord Sauron

Atlėpausis Krisas Barnsas spėja visur – ir kasmet po albumą su savo grupe įrašyti, ir dar broliams suomiams TORTURE KILLER padėti (pastarųjų stovykloje irgi jaučiamas sujudimas – grupė planuoja, jei ne šiemet, tai kitąmet išleisti naują albumą), tik ar iš to lakstymo ir plėšymosi nebus daugiau žalos negu naudos?

SIX FEET UNDER „Commandment“ – persidirbo...Šių metų SFU tvarinys (ne tvarinys, o tikras TVARIUS!) mane gerokai nuvylė. Ir didžiausia problema tapo ne kažkokių naujų idėjų stoka (kur jau ten – bet koks novatoriškumas iš Barnso kioskelio daugelio fanų būtų priimtas kaip šventvagystė ir asmeninis įžeidimas) ar nepaprastai nykus ir nuobodus “materialas” (maža to, kad tas pats akordas visoje dainoje varinėjamas pirmyn atgal, kol nenukrenta iš nuovargio, bet ir tą nuvarytą vargšelį kinko į vežimą – vėl ir vėl: ir taip viso albumo metu). Net albumo viršelis, ir tas begėdiškai primena „13“ – dar viena per „Fotošopą“ perleista kaukolė. Bet yra dar vienas dalykas, kuris klausant viso albumo erzino mane labiau nei prezervatyvas pornofilme. Niekam ne paslaptis, kad Krisas net geriausiais laikais „neištraukdavo“ aukštų natų, dabar gi situacija dar pablogėjo. Barnsas akivaizdžiai netenka balso. Jei ten, kur jis “kapoja” tekstą į smulkius pagaliukus nelyginant malkas, skambesys dar pusėtinas, tai ten, kur pagal planą reikia išdainuoti (išbaubti) ilgesnę natą, o jei, neduok Dieve, dar ir aukštesnę, Barnsas bliauna kaip ožys, kurį kažkas prievartauja oraliniu būdu. Apgailėtinas vaizdas, ypač lyginant su tuo, ką iš savo kriokimo mašinos išspaudė jo kolega Džoržas Fišeris albume „Kill“.

Dainų tematika – kaip visada. Daug kraujo, žarnų ir neurasteniškų zombių. Taip… Nenuostabu, kad albumai „kepami“ tokiais tempais. Perverti kriminalines kronikas laikraštyje ir turi idėją dainai. O dabar, kai jam tenka kurti medžiagą suomiams TORTURE KILLER (praeitam albumui „Swarm!“ Krisas Barnsas sukūrė nemažiau pusės visų dainų), idėjų stoka ir išsisėmimas darosi akivaizdūs (albumo „Commandment“ bendra trukmė – kiek daugiau nei pusvalandis). Velniai griebtų, aš imu pasiilgti „Bringer Of Blood“ laikų! Tie groove ir core elementai, kurių SFU dabar nebenaudoja, šiandien atrodo kaip mielas prisiminimas. Dešimt dainų po dvi – tris minutes, iš kurių bent šiokio tokio dėmesio nusipelno gal tik pusė. Nė vieno bent kiek greitesnio kūrinio, beveik visai pranyko gitarų solo, o būgnininkas savo partijas, matyt, atliko miegodamas. Blogiausias SIX FEET UNDER albumas per visą Barnso karjerą.

Bendrą vaizdą kiek pagyvina kūriniai „Zombie Executioneer“, „Edge Of The Hatchet“, na, gal dar „Doomsday“, nors ir panašus į „Decomposition Of Human Race“ iš praeito albumo, bet visgi dar skambantis visai maloniai.

Jei būčiau misterio Barnso asmeninis gydytojas, patarčiau pasiimti jam ilgesnes atostogas Šveicarijoje (sako, ten oras labai tyras, padeda sergant plaučių ligomis), pagerti žalių kiaušinių balsui atstatyti, o kūrybinių idėjų semtis pavažiuoti į Haitį ar Kambodžą.

Vertinimas: 5/10

SIX FEET UNDER „Commandment“
© 2007 „Metal Blade Records“

1.Doomsday
2.Thou Shall Kill
3.Zombie Executioner
4.The Edge of the Hatchet
5.Bled to Death
6.Resurrection of the Rotten
7.As the Blade Turns
8.The Evil Eye
9.In A Vacant Grave
10.Ghosts of the Undead

Portale www.ferrum.lt paskelbtą informaciją naudoti, cituoti ar kitaip atgaminti kitose interneto svetainėse ir tradicinėse žiniasklaidos priemonėse be redakcijos sutikimo draudžiama.

Komentarai

Portalo www.ferrum.lt redakcija neredaguoja komentarų ir už juos neatsako. Redakcija pasilieka teisę pašalinti įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsakingi juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn už šmeižikiškus, viešųjų ar privačiųjų asmenų garbę ir orumą įžeidžiančius, tautinę ar kitokią neapykantą skatinančius teiginius, smurto kurstymą ir kitus neteisėtus veiksmus. Apie netinkamus komentarus prašome pranešti redaktoriams (info@ferrum.lt).
Ufasas
2007.09.26 18:55

siaip ankstesne kuryba nereali, man si grupe patinka :)

Ufasas
2007.09.26 18:53

puse vertos demesio? na aprasyta labai vaizdziai, bet manau kad tik 2-3 dainos vertos demesio :)

arckanum
2007.09.11 13:18

Sutinku del vieno-pradzia buvo galynga ir daug zadanti…Veliau…belekas…Ir net nekeista skaityti cia rasanciuju,kad “Haunted” ir “Warpath” buvo super…

Adis
2007.09.01 22:46

Chebra, nesupratau, ko jūs tikitės iš recenzento? Kad atitiks kiekvieno iš jūsų nuomonę? Ar kad parašys ABSOLIUČIĄ TIESĄ?

Sauron rašo ir sąmojingai, ir argumentuotai. Daugiau tokių recenzentų būtų. Nesutampa nuomonės – well, kas trukdo parašyti recenziją patiems? Ar čia žymiai labiau paremi mėgstamą grupę, papildamas ant nepatikusio jos vertintojo malalietkiškų keiksmų ir kaltinimų?..

UNKNOWN
2007.08.29 15:34

Pritariu, kad Sauronas dažnai nusigrybauja rašydamas apie deathą ar thrashą.Manau tau geriau sekasi rašyti apie heaverius. Ne, rimtai čia ne įžeidimas, o tik pastebėjimas.

UNKNOWN
2007.08.29 15:29

Na, na apie six feet under nieko bloga pakolkas pasakyti negaliu. Patinka man jų pirmas albumas, galingas yra ir ”maximum violence” albumas. Klausiau jų prieš paskutinį darbą tai nekokį įspūdį paliko.Reiks pasidomėti kitais jų darbais.Na, o TORTURE KILLER tai vapšie super.Negirdėjau su senesniu vokalistu albumo, bet swarmas su Barnesu, na ką čia plepėti jėgelė ir tiek.Kapojantis ir ošiantis rifai,niūrumas valdo!!!

Captor of Sin
2007.08.27 20:53

Eik tu sau, metal masteri… Tokie true metalo stilių žinovai, kaip tu nukirsti guli gatvėse. :)

Liukass
2007.08.27 15:09

Klausyk Sauronai,nemalkim sudo gerai! zinau kad klausai teisinga muzika,jei man SFU kieciausi,tai nereiskia kad neklausau kitu,be galo megstu decide,canibalus,nile, vader,begemotus,kataklysmus ir begale kitu…..neuztektu vietos man cia dar ju rasyti i situos remus. Skaiciau ir apie “13″. albuma.
Tiesiog labai keista kaip gelejo nepatikti pats naujausias SFU darbas.Zinau jie primityvus,bet tuo paciu metu orginalus,kertantys is peties. Na….skirtingi zmones,skirtingos nuomones.Tiesiog buvau labai perpykes,kad taip istaskiai Chris Barnes i sudus.
Na ziuresim kaip ivertinsi Blood Red Throne naujausia cd.:))) Jau turiu ji rankose naujutelaiti.Nusipirkau siandien Londone. Varo vyrai kaip is patrankos, super!

Liukass
2007.08.27 14:51

:))

Liukass
2007.08.27 14:51

Captor of Sin, pavadinai SFU metalcoru?:))))))
Jei Chris Barnes suprastu lietuviskai,tai perskaites tavo straipsni, turbut pasprinktu juokais,Jei nenusimanai apie metalo stilius,tai kam rasyti nesamones. Pats parasiai kad neklausai brutualo,death’o,tai is kur toks metalo stiliu skirstymas ir kritikavimas. Niekam nepersu savo nuomones kad klausykites visi SFU,tiesiog jeigu kazkam nepatinka SFU tai nereiskia, kad reikia varyti ir deti i suns dienas. Man asmeniskai,jei jau kazkuri grupe ne prie sirdies,tai tik perskaitau pagrindine analize ir tiek,nekisu savo nuomones ir nesutrypiu grupes purvais.

Lord Sauron
2007.08.27 12:48

Skaivokeri, visų pirma deatho aš perklausiau ne mažiau, o gal net ir daugiau, nei pats.
Antra, tavo supratimą apie death metalą parodo vien pavadinimas SFU oldskūlu. Viskas – po to man su tavim irgi nėra apie ką kalbėti.
Trečia – citata “SFU-kieciausia visu laiku death metal grupe” . Jau vien nuo šitų žodžių Šuldineris grabe vartosi, Bentonas su Sandersu verkia apsikabinę, o Tardis su Fišeriu nervingai rūko kamputyje. Demonstruoji tiesiog bekraščius kompetencijos vandenynus. Pasisiūlyk ferrumui į recendentus, tada aš ramiai galėsiu išeiti į pensiją ir nebesiaiškinti prieš kiekvieną piemengalį.
Ir galų gale ketvirta – aš niekur nerašiau kad SFU yra chujova grupė. Last.fm pas mane užfiksavo juos kaip ketvirtus ar penktus pagal klausomumą. Nuvaryk į ferrumo archyvą – albumą “13″ aš įvertinau berods aštuonetu. O kad šitas albumas man nepatiko, tai parašiau kodėl nepatiko.
Žodžiu prieš kabindamasis prie ko nors pirma gerai įsiskaityk kas parašyta.

Laurys
2007.08.27 06:10

tai cia tavo nuomone. ir nepirsk jos kitiems……. Metalcoras :))))) klausei kada nors?……… jei ineklausai deatho tai ir neaiskink………

Captor of Sin
2007.08.27 00:46

Pats neklausau nei brutalo, nei šiaip to death’o (yra kelios išmitys). Bet viena – mėgti, visai kas kita – skirti. Taigi, susitaikykit SFU – suknistas primityvus metalcoras ir tikrai nedaugiau. Tik nebandykit prikišt metal-archives. :)

Laurys
2007.08.26 22:49

Captor of sin,taip tai gal nera brutalas, tai death and rollas. bet as ju fanas. ir jei man nepatinka cannibalai,tai nereiskia kad as turiu visiem irodinet kad tai yra sudas. leisk paklaust kiek tau………
juoka sukelia,kai pradeda irodinet savo zinias metais………..

Captor of Sin
2007.08.26 20:47

Liukass, o kiek tau? 17? :)

Pfff… SFU net ne death’as. :D

Liukass
2007.08.26 13:48

Na zinai Lord Sauron,tu mane is vis nuvylei,ta ka dabar parasiai man,tai susidariau nuomene, kad tau koki 16metu,nes suauges zmogus tokiu nesamoniu nerasytu,tik paauglys. Viskas aisku, tu dar per jaunas suprasti tikra metala,tau tik hardcore klausytis,kur ten spiegia,klykia ant scenos ir dar sokineja:)))). Nenoriu su tavim cia rietis,nes su tokiais kaip tu tai galo nebus,tik viena dalkyka pasakysiu tau,nemalk tu sudo anazlizuodamas cd apzvalgas,jei nesupranti tokios muzikos, tai isvis nosies nekisk,nes geda skaityti ka ten parasiai,pasauliniuose zurnaluose ir tinklapiuose visur uz ta albuma duoda maziausisi 8 balus.Kieciiausias angliskas zurnalas apie metala “terrorizer” dave net 9balus. VA TAIP. Ir nesiruosiu visiems cia aisknti kaip suprasti death metal. Zinau kad Lietuvoje toios muzikos nedaug kas klauso,yra uzkietiejusiu fanu,bet maza dalis. Pirmiausia muzika reikia klausyti,isgirsti ir tada suprasi kame guli saknys…if you know what i mean….

Laurys
2007.08.26 12:39

lord sauron, kartais tikrai kritikuoji per daug. Kas tau nepatinka,nereiskia kad kitiem nepatinka. Cia tas pats kas tau patinkanti albuma i sudu dienas isdetu…..

Lord Sauron
2007.08.25 17:42

Žinai, ką? Susiriesk gerai ir nusičiulpk pats sau, kad toks razumnas, blet :E
Gal tada visiems paaiškink KAIP reikia suprasti death metalą?
Asilas, nx

Liukass
2007.08.25 16:08

Nezinau kas tas Lord Sauron? gal cai kritikas? bet man jis pasirode toks juokingas aprasydams naujausia SFU albuma. Jauciu kad jis pats taip ir nesuprato ka pats parase, nes zmogus taip nerasytu,jeigu tikrai suprastu death metala. Ir is vis kam aprasyti apie tokia grupe SFU,kurios muzikos nesupranta. Man asmeniskai SFU-kieciausia visu laiku death metal grupe, turiu visus grupes cd,pradedant nuo”Haunted”,baigiant naujausiu.Galiu pagirti Chris barnes,naujausias albumas-pats kieciausias,ritmingiausias,balsas dar gilesnis nei anksciau-death metal klasika,stai kas. Va cia tai old school. Va cia tai vyrai varo. Garsas super naturalus. Vienu zodziu 10 balu. O kas nesuprantat SFU muzikos, tai bukit malonus, isvis nerasykit apie tai, nes supykdete mane labai. Speju nei vienas nematete Chris Barno gyvai. Gyvas koncertas isvis mane pribloske. Chriso balsui gali pavydeti kiekviena death metalo grupe. dar karta dekui SIX FEET UNDER!!!

Hetfe
2007.08.24 21:43

Pohui sitas albumelis, nieko naujo, bet uzveza ir tiek:)

darkWolf
2007.08.12 02:19

man asmeniskai Chris Barnes geriausias darbas butu su CC “Tomb of the Mutilated”… , o is SFU “True Carnage”. paskutinis albumas nenuvyle, netgi atvirksciai, nustebino, tikejaus didesnio sudelio. sakyciau neblogas ir pavykes darbas. hau

Kostra
2007.08.10 14:20

Į istoriją jie tikrai nieko neįnešė. Pilka nuobodybė. Kaip buvo tema apie labiausiai pervertintas grupes, tai juos rašiau pirmoj vietoj.
Tipo, jei turi gerą vardą/brendą, tai jau gali rašyt ir leist beleką. Berods, Sigis, iš Spellboundų kažkokioje senoje recenzijoje šią grupę teisingai pavadino visiška chaltūra.

wut
2007.08.09 23:54

“Bet yra dar vienas dalykas, kuris klausant viso albumo erzino mane labiau nei prezervatyvas pornofilme”

prajuokino palyginimas.
uzhsirashysiu.
:)

wut
2007.08.09 23:54
Kathaaras
2007.08.09 12:16

Albumas tai albumas, bet, mano manymu, pati recenzija yra idomi. Daug nuorodu i ivairius meninius kontekstus, kitas gyvenimo sritis :)

Bloodredthrone
2007.08.08 09:32

Per žiauriai jūs čia. hmm. gal jie ir nusivažiavo, bet mažai grupių, kad grotu taip paprastai, bet sugrotu sitaip. Ypač kaip pirmuose 2 albumuose. Tad visiškai jų nuvertinti tikrai nereik.

Birutė
2007.08.07 18:14

O man asmeniškai ši grupė su visa jų kūryba labai panaši į kažkokią parodiją. Griežta mano pozicija, bet taip jau yra.

dambras
2007.08.07 16:17

Tektų ilgokai pasukt galvą jog surasčiau sau nuobodesnę grupę….

Metalistas
2007.08.07 02:57

ac/dc koveriai tai patinka ir iki siol, pakelia nuotaika bei smagiai sueina isgertuviu metu. O is nuosavos kurybos patinka tik keli smotai.

burn
2007.08.07 00:31

mano viena megstamiausiu grupiu, vienintelis albumas buvo sudo gabalas,- bringer of the blood,- dziugu, kad po jo pasitaise ir varo savo stiliumi, nieko per daug nekaitalioja, laikosi savo muzikinio diskurso. Primityvu, techniska, melodinga grazu. O sis albumas nei itin labai geras nei labai blogas. Yra ir perlu, pavz ghost of the undead viena graziausiu ju dainu sukurtu.

Xenon
2007.08.06 22:54

“jie inese nemaza muzikini indeli ir tai istorija, UZ TAI VERTI PAGARBOS”

Kokį dar indėli? SFU čiulpė nuo pirmojo albumo ir tą sėkmingai daro iki šiol. Commercial teenage death metal to the max.

mynde
2007.08.06 22:07

Nepritariu kritikui, kuriam greiciausiai smegenis kazkas isprievartavo su arklio dydzio. albumo virselis pamaise, kiek esu mates kitu bandu albumu virselius tai tik vienetai kazko verti visa kita (PER FOTOŠOPINTI) vaikiskas juoka kelentis slamstas.
ta pacia kritika galima taikyti ir kitoms metalo, roko ir t.t. grupems, zinoma, ne visom, bet didziajai daliai.
Neapsiverstu liezuvis nuvertinti SFU, jie inese nemaza muzikini indeli ir tai istorija, UZ TAI VERTI PAGARBOS.

Bloodredthrone
2007.08.06 20:39

Pritariu Warpath buvo geriausias sfu albumas. Visa kita, tik kabinimasis į kažką.

PuvantiGyvastis
2007.08.06 20:35

Man tie SFU jau pabodę. Barnsas be žolės nesugeba nei vidutiniokiško kriokaliuko. Tikrieji albumai jo – tomb of the mutilated, warpath, true carnage. Su cc nieko, bet kiti SFU albumai tokie… net sunku apibūdint :/

speigas
2007.08.06 20:32

Niekada nebuvo įdomūs. Pirmą albumą paklausiau po jo išėjimo iš CC ir nenorėjau daugiau. Tik užkietėjusiems fanams turbūt. O kaip jis varė CC-The Bleeding…

Dellamorte
2007.08.06 18:57

Nors SFU ir buvo mano vėlyvos paauglystės kultinė grupė, bet dabar pripažįstu, jog jie turėjo vienintelį TIKRAI gerą albumą – 1997 Warpath. Tolimesni jų relyzai turėjo vos po vieną-dvi klausytinas dainas.

Berods, Bringer of Blood buvo paskutinis vinis į jų grabą, po kurio praradau bet kokį interesą į šią grupę.

Tik prisiregistravę vartotojai gali rašyti komentarus