Naujienos

Komisija išrinko „Wacken Metal Battle“ finalo dalyvius

2008.03.11 00:00, FERRUM info

Balandžio 19 d. Vilniuje vyks „Wacken Metal Battle“ Lietuvos finalas. Po intensyvių atsiųstų grupių įrašų perklausų komisija iš 8 grupių atrinko 6 finalistes. Pateikiamas grupių išsidėstymas pagal suminius komisijos vertinimus:

Komisija išrinko „Wacken Metal Battle“ finalo dalyviusOSSASTORIUM (36)
MANDRAGORA (32)
XESS (28)
KATEDRA (21)
WOZU (20)
RUINATION (18)

Komisijos nariai 8 balų skalėje turėjo įvertinti grupes pagal tai, kuri, remiantis atsiųstais įrašais ir paraiškomis, yra labiausiai verta dalyvauti „Wacken Metal Battle“ lietuviškajame finale (8 – labiausiai verta, 1 – mažiausiai verta). Tiesa, šie reitingai nieko nereikš finalo koncerte – įvertinę gyvus grupių pasirodymus komisijos nariai dėl komandos, važiuosiančios į Wackeną, turės apsispręsti iš naujo.

Primenamas komisijos narių sąrašas:
Birutė Surinėnaitė („Ferrum muzikos projektai“)
Ugnius Liogė („Dangus“)
Tadas Kazlauskas („Ledo Takas Records“)
Tomas „Sėkla“ Balaišis
Giedrius Ambraziejus

Deja, šiais metais į finalą nepateko dvi grupės – vieno balo pritrūkę FLAMES OF ARBOREA (17) ir mažiausiai komisijos balsų surinkę DIKTATŪRA (8).

„Wacken Metal Battle Lithuania“ finalas vyks balandžio 19 d. Vilniaus klube „Mulen Ružas“. Grupės koncerte pasirodys burtų keliu išaiškinta tvarka. Burtai bus traukiami koncerto dieną prieš renginį.

Komisija išrinko „Wacken Metal Battle“ finalo dalyviusPo grupių pasirodymų, kol vyks komisijos balsavimas, žiūrovams bus suteikta unikali galimybė pamatyti pirmojo konkurso „Wacken Metal Battle“ laimėtojus – thrash/heavy metalo komandą RECKLESS TIDE iš Vokietijos.

Susikūrusi tik 2000 metais, grupė jau 2004-aisiais laimėjo kol kas patį svarbiausią konkursą savo gyvenime. Šio laimėjimo vaisiai – pakankamai gerai vertinami RECKLESS TIDE albumai „Repent Or Seal Your Fate“ (2005) ir „Helleraser“ (2006), kuriuos išleido leidykla „Armageddon Music“.

Šiuo metu vokiečiai sėkmingai rengia turus po Europą ir Vokietijoje apšildo tokius metalo scenos grandus, kaip ONSLAUGHT, U.D.O., PRIMAL FEAR. Be to, 2005 metais RECKLESS TIDE pasirodė ir „Wacken Open Air“, šįkart – ne kaip konkurso, o vienos iš pagrindinių scenų dalyviai.

RECKLESS TIDE svetainė: www.recklesstide.de
Grupės MySpace svetainė: www.myspace.com/recklesstide

Portale www.ferrum.lt paskelbtą informaciją naudoti, cituoti ar kitaip atgaminti kitose interneto svetainėse ir tradicinėse žiniasklaidos priemonėse be redakcijos sutikimo draudžiama.

Komentarai

Portalo www.ferrum.lt redakcija neredaguoja komentarų ir už juos neatsako. Redakcija pasilieka teisę pašalinti įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsakingi juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn už šmeižikiškus, viešųjų ar privačiųjų asmenų garbę ir orumą įžeidžiančius, tautinę ar kitokią neapykantą skatinančius teiginius, smurto kurstymą ir kitus neteisėtus veiksmus. Apie netinkamus komentarus prašome pranešti redaktoriams (info@ferrum.lt).
Hooligans 88
2008.04.02 16:45

o ten atroj nuotraukoj veidrodyje po kaire puse, lyg Ambraziejus butu, nu bentjau jo seselis

HNO3
2008.03.25 00:03

kazkaip apie bilietus nieko nekriuktelejo

Priest666
2008.03.19 17:09

net ir pagal zmoniu balsus butu tai ir nelaimetu Diktatura, Nlb ja isvis galima priskirt prie metal zanro. Dainu zodziai pas juos tai turi stipresne puse bet muzikine prasme jie laimet neverti,tuolabiau Wackene pasirodyt

Slibinas
2008.03.16 22:53

Vienu žodžiu lievai prabalsavot ir dingo finalo įdomumas ir pagrindinė intriga… Muzikoj gi ne vien muzika įdomu, jei į WOA iš visur taip grupes atrenka, tai ko ten tada važiuot. Kai suvažiuoja visokie NAPALMAI pjautuvais ir kūjais apsikarstę tai nėr jokių problemų, o jei patriotinė grupė tai jau kaip baubas. Geriausia būtų išvis nusiųst DIKTATŪRĄ į patį WOA ir kad ten jiem uždraustų grot… :) Būtų tada ir populiarumas ir jokio pravalo, neatsigintų Liatuvos grupės nuo įrašų firmų po tokios reklamos :))). Globaliai nemąstot visiškai… ;)))

Slibinas
2008.03.16 22:37

Ne, nu jūs rimtai balsuot nemokat. Mažiausiai komsijos balsų surinko … DIKTATŪRA! Jeigu balsuotų žiūrovai, tai turbūt surinktų daugiausiai. Tai kai yra tokia situacija reikia leist grupę į finalą: ten visi gyvai pagrotų ir būtų viskas aišku. Pagaliau būtų garbingas viešas konkursas. O kas čia dabar? Tipo tik komisija geriau už visus žino kas ko turi KLAUSYT (nesakau apie laimėjimą, bet apie klausymą)?? O kiti metalistai, kurie klauso DIKTATŪROS, tai gal išeina pagal jus jau debilai visiški? Bl gal rimtai tada teisingiau būtų duot balsuot žiūrovam ir pažiūrėsim…

P.S. O jeigu čia groja tokie dalykai kaip “ateis moteriškė iš ministerijos”, tai tada gaunasi šūdas, o ne metalas. [Asmeniškai netaikau ir nieko nenoriu įžeist, čia tik kaip pavyzdį parašiau ;)].

hellion605
2008.03.16 20:18

tokiu atveju dar keistesne Atros pozicija… patys organizuoja, ir “pasiplauna” :) bet matyt taip reikia…

SStorm
2008.03.16 10:01

Nėra, kad išvengti bereikalingų šnekų ir kaltinimų korupcija :) Nors kaip matau tai nepadėjo :D

hellion605
2008.03.14 23:35

pastebejimas: konkurso organizavime dalyvauja ir Atra Music, o kodel komisijoj ju atstovo ner? ar as kazka praziurejau?

aistty
2008.03.14 14:37

ajajai kiek besiputojanciu:) kam tie nervai. kad ir koks konkursas butu, kad ir ka kur nors issiustu vistiek butu besipiktinanciu.
nereikia noreti kad komisijos nariai butu robotai. kuris is jusu rinktusi gurpe nesivadovaudamas nors laseliu simpatijos? ir tik nesakykit kad duotumet maximuma balu grupei kuri jum ne kiek nepatinka, bet groja profesionaliai.
pritariu nuomonei kad nesvarbu ka siusi, svarbu kadnepadarytu gedos.

hellion605
2008.03.13 23:49

butiant :) bile tik zyst…

Edguy
2008.03.13 23:01

Hehe… perskaiciau viska…
Zo, koks gi skirtumas kas laimes – dauguma visvien liks nepatenkinti… :)

speigas
2008.03.13 16:40

Kokios grupės tokia ir Komisija. Nesiparinkit.

Derogatory`
2008.03.13 15:28

Ossastoriumų pasirodymo Vilniuj nepraleisiu. Ir jau aišku, kas laimės – OSSASTORIUM! m/

stopkė
2008.03.13 13:48

Ne visos grupes nori pasirasyti kontraktus, nes kontraktas kontraktui nelygu, jei pasirasinet po viskuo, kas siuloma, galima ir be kelniu likt :)

024
2008.03.13 13:02

na, ne visai taip gal… skirtumas jaučiasi, pvz. pabuvojus pas estus ir latvius. ten kiekviena pradedanti grupė kažkaip rimčiau žiūri į savo veiklą, daug ką daro patys, įsigyja normalius instrumentus, rūpinasi ne vien savo nuotraukom, bet ir atlikimo kokybe, kad bent gitara nefonuotų, laidai neturmpintų, lėkštes turėtų ir pan. kita vertus, lietuviai visad pasižymėjo didesniu originalumu ir mažiau vaikosi madų. tai tas ant to išeina… visgi norėtųsi, kad ir sunkiojoj scenoj per matus atsirastų bent viena-dvi grupės, kurios išties maloniai nustebintų. deja, jau keletas metų tokių nepastebim. norėčiau klysti, žinoma.

anti
2008.03.13 12:28

ir dar, galbut ne tai, kad nera grupiu, bet geros grupes turi kontraktus, leidybines kompanijas, tad sis konkursas tik vidutiniokams ar kaip cia pavadiniti… ??
grupes neisizeiskite…

anti
2008.03.13 12:24

:) tai as ir sakau, kokios sio festivalio perspektyvos? Ka darysite kitais metais? Kokios grupes dalyvaus? Tos p[acios, scenos debiutantai?
O dar kitais? Teks jungtis su latviais … he he.T

024
2008.03.13 10:59

+ ir vietoj to, kad blevyzgot kas ką ne taip darė, įvertino ar “prastūmė”, gal vertėtų atkreipti dėmesį į tikrai DIDELĘ PROBLEMĄ – kad kuo toliau, tuo Lietuvoj mažiau naujų, įdomiai ir kokybiškai grojančių grupių. štai kur esminė bėda! nes, jeigu toks konkursas būtų Latvijoj ar Estijoj, manau ten paraiškų būtų 5 kartus daugiau…

024
2008.03.13 10:55

oho kiek čia žinančių ir viską išmanančių. kitą kartą tikrai bus su kuo pasikonsultuot dėl sprendimų :) gudruoliai, riekalas paprastas – perklausai 8 grupių įrašus ir grynai MUZIKINE prasme įvertini. nėra čia jokių personal simpatijų, nors neabejotinai prasčiokams visur visada vaidenasi konspiracija.

ir jeigu kam labai jau įdomu, tai XESS mano vertinime nebuvo favoritai. bet aišku, džiugu, kad yra geriau už mane žinančių už ką aš balsavau :) cirkininkai jūs nuožmieji…

Shag
2008.03.13 08:11

headless ir co, koks tau nax skirtumas kas vaziuos? taves ir tavo bukumo niekas su savim nepaims, pinigu tau niekas neduos ir tikriausiai i konca net balandzio 19 tu neateisi. tai kad baik flooda. viskas nuspresta uz tave jau senai. viskas papirkta, viskas korumpuota, viskas blogai.

i tema. ponai organizatoriai, ka jus galvojat daryti su garsu per metal battle? nenoretumet pasamdyti normalesnio garsisto? visgi soundchekas tures buti greitas, tai kad nepraradineti kokybes, gal sumoketi kokiam combo garsistui, tegu jis sukineja pulta. bus ir sazininga grupiu atzvylgiu ir garsas bus geresnis.

brotheris
2008.03.13 08:07

> Na mano manymu KATEDRA iš visų LT
> grupių bent jau sutrauktų tikrai didžiausią
> susidomėjusių kiekį žmonių.

Vardas vardu, bet groja tai jaunimas

Adolfas H
2008.03.13 07:52

pasiūlymas komisijai: padarykit šiknagalvį komisijos pirmininku, tada viskas bus gerai: ir visi ferrmoj bus patenkinti, ir korupcijos jokios, ir konkursas bus objektyvus, ir tinkama pati geriausia grupe nuvarys į kwakeną, ir ten stoga visiems nuraus, visi bus apakę nuo raudonų pėdkelnių.

Ccid
2008.03.13 00:53

Gaila kad grazuoliukas Jeronimas nenusiunte savo iraso, ot tai butu visiems parodes kas yra tikras metalas.

sol_Invictus
2008.03.12 23:35

Koks skirtumas taip ten pateks :).Paskui pasakos,kad jų pasirodymą stebėjo NET 20 mitalistų iš kurių pusė bus lietuviai ir piktinsis kodėl “Armageddon Music” pasirašys kontraktą su kažkokiais Metalcore Emo vaikais iš Švedijos :).

hellion605
2008.03.12 23:31

kyshis+atsosas :D po stalu…

Headless
2008.03.12 23:28

Tai atsasorium?

Ambraziejus
2008.03.12 23:27

O schiaip laimes tie, kurie pasiulys didesni kyschi :)

Ambraziejus
2008.03.12 23:26

Niex tschia nesiteisina, tik asch giliai nustebintas. Todel ir verkschlenimai del komisijos susitarimo tschia beprasmiai.

Headless
2008.03.12 23:18

Jonai l.taikliai.

sol_Invictus
2008.03.12 23:16

“is savo puses tai niekaip nesuprantu kaip Katedra y sesetuka pateko. Respektabili grupe, bet nesuvokiu kokiam kontekste wacken’e juos mato komisija”

Na mano manymu KATEDRA iš visų LT grupių bent jau sutrauktų tikrai didžiausią susidomėjusių kiekį žmonių.Taip sakau todėl,kad jie gana gerai žinomi old-schoolerių/kolekcionierių ratuose.

Headless
2008.03.12 23:13

DAR pavemsiu..

Seniai? o tai veikene vien jaunimelis?

Vic_Rattlehead
2008.03.12 23:07

is savo puses tai niekaip nesuprantu kaip Katedra y sesetuka pateko. Respektabili grupe, bet nesuvokiu kokiam kontekste wacken’e juos mato komisija. Saxon’u irgi ateina pasiklausyt wackene, bet, nesismulkinant, ateina 40< seniai. Kam ten ydomi Katedra?

Vic_Rattlehead
2008.03.12 23:03

prunkstavimus del komisijos suprantu – sito bet kokiu atveju turejo but (BET KOKIU).
begalvio vemalus irgi suprantu – jis vemia visur ir po daug.
nelabai tik suprantu myzciojimu del FAO – nepateko tai nepateko. Gal ir zadantis bandas, bet nei tai super novatoriski kurybos genijai nei ka.
keista, kad dar ir is komisijos ima teisintis (‘as tai uz foa balsavau’). Tuoj like komisijos nariai irgi issiduos uz juos balsave ir bus ‘oi, apsiskaiciavom’

Wasp
2008.03.12 22:45

O aš dar pasiūlyčiau paskelbti kas kiek ir kam davė balus 1 balsavime, o vėliau ir 2.

Ambraziejus
2008.03.12 22:44

Zajabyys jus xebra tschia varot :) Asch pvz su niekuo nesitariau priimdamas sprendimus del vienos ar kitos grupes, ar nesipraschiau i komisijos narius. Gavau pasiulyma, sutikau, ir visa kita man px… Px ant zhinovu, kurie tschia pilsto isch tuschtschio i kiaura – ischrinkom isch to ka turejom, rinkom kaip atrode teisingiausia ir visx. Mano scheschetuke butu buve ir FoA, jeigu ka.

sol_Invictus
2008.03.12 22:34

Šiaip vienas klausimas įdomus iškilo:

“Tiesa, šie reitingai nieko nereikš finalo koncerte – įvertinę gyvus grupių pasirodymus komisijos nariai dėl komandos, važiuosiančios į Wackeną, turės apsispręsti iš naujo.”

Ar ne objektyviau būtų sudėti 1 ir antrojo balsavimo rezultatus (Tuomet ir pačiai komisijai būtų sudėtingiau,bei daugiau intrigos).Be to nubraukiant rezultatus iš pirmojo balsavimo vėl bus palikta daug laisvės visokioms interpretacijoms.Negi tik gyvas pasirodymas yra taip svarbu?

Arce_kickass
2008.03.12 22:31

Konkretus atmarozku klubas /=D linksma!

MINT
2008.03.12 22:22

Šunys loja, karavanas eina. WOZU!!!!

Lizard King
2008.03.12 22:08

Baik tu čia taškytis išmatom. Nuopelnai ir kompetencija nedingsta pradėjus domėtis kitokia muzika.

Xenon
2008.03.12 22:00

Ale rimtai begalvis… Sėkmės griaunant sistemą iš vidaus. (c) blackslut

Headless
2008.03.12 21:57

as nenuspelnes todel ir nelendu y komisijas..o tu matau nori pasirodyt geras komisijos nariam..na aisku lengviausia uzsimerkt ir leist srovei teket( cia as ne apie mizima)

Xenon
2008.03.12 21:52

Headless, jautiesi nusipelnęs ir nuskriaustas?

Headless
2008.03.12 21:49

Tik kodel turi atsirast saujale isrinktuju kurie sau leidzia belenka..ir tai netik su veikenu siejama…

Lizard King
2008.03.12 21:47

Juoks ima:))) koks skirtumas kas išrinks tą vienitelę ir nepakrtojamą grupę??? Tai joms gerumo ir originalumo, kurio nei viena grupė neturi, vistiek nepridės.

Headless
2008.03.12 21:40

Va buten kad sunys loja o karavanas daro ka nori..ir save priskiria prie metalui nusipelniusiu zmoniu..kuklumo siektiek…

kingas
2008.03.12 21:36

nesuprantu tik vieno dalyko – kodėl renginio organizatoriai beigi komisijos nariai leidžiasi į beprasmes diskusijas su keletu išsišokėlių? Kaip sakant, šunys loja, karavanas eina.

Headless
2008.03.12 21:09

Stormai neisisukinek..atsakyk y mano klausyma:-)

SStorm
2008.03.12 21:07

Suprantu jus, kai sprendžiamas tautos likimas – negalima tylėti :) Siūlau daryti baltijos kelią iki Wackeno.

Headless
2008.03.12 21:05

Ir ar ugnius galejo but nesaliskas xxesams? suzinosite po reklamos!

anti
2008.03.12 21:03

Butu galima pakviesti viena atstova is Latvijos, kita is Estijos. Nusiusti jiems irasus ir pan. Kitaip tariant, sudaryti nepriklausoma ekspertu komisija, bet ne savos chebros rateli. Juk visi esate pazistami :)

I ora klausimas: negi manote, kad Ugnius objektyviai vertino atsiustus irasus? Ar Tadas isties perklause visus irasus? Na…

Headless
2008.03.12 20:57

Manau kad sstormas y mano klausyma neatsakys…ir gausiu as fermoi didely riebu BANA..;-)

anti
2008.03.12 20:57

Man tai visiskai dzin kas ten laimes, kas nelaimes :D

Stormai, o tu gali (neprivalai) atsakyti i mano klausimus?

O kodel Ambraziejus komisijoj? Kodel pavyzdziui ne Sadlave ar Demonas?

Kodel nera IPR atstovo?

Kokiu pagrindu buvo atrinktas Sekla? (tipo senas krienas, buves vakene ir pan.) Gal dar Tru Sabaka i komisija?

Na, gerai, komisija ok.
Ka darysite kitais metais? Bus dalyviu? Ar siusite Debumbuleisen? Siaip idomu, kokias perspektyvas matote po metu ar dvieju.

sol_Invictus
2008.03.12 20:52

“Galime izvelgti tam tikrus interesus (Leiblo planuose planuojamas Mandragoros isleidimas, nors zaidimo taisykles tai draudzia.), kai leidejas nutyli įdomius faktus, nes jam tai naudinga.”

Čia tai tikra tiesa.Be to Skabardo tikrai pasigedau komisijoje.Kita vertus kiek iš vis yra kompetetingų žmonių kurie be šališkumo gali vertinti sunkią muziką Lietuvoje? Ką dar galima pasiūlyti?

Mano žiuri būtų tokia.

PLIX- EyeToFuk , ex-Wounded Magazine
TadasLedas – LTR
Grabak-Hell Music
Skabardas -IPR
Seniukas – Audronaša
Birutė – FMP

Plius reiktų kažką visiškai nesusijusį su sunkia muzika bet gerai ją išmanantį parinkti.Gaila,kad jau nebegyvena Kaunietis Virgis.Mizaras.

Pabandykite pasiūlyti savo 5/6 kandidatus.Tai nebus taip jau lengva.

Headless
2008.03.12 20:51

Sstormai neatsakei..Kas ISRINKO KOMISIJA?Visa. Ir kas nusprende kad jie taip nusipelne yra(man panasu kad jie patys)

SStorm
2008.03.12 20:49

O kuris būtent atstovas kelia nepasitikėjimą? Visi jie – LT metalui vienaip ar kitaip nusipelnę veikėjai, seni krienai, gerai pažįstantys sceną ir bent jau buvę Wackene ;)

Headless
2008.03.12 20:45

SStormai Tai ne imsit ir prisipazinsit:-D…..Ka duodam…jai zmones pastebi kad cia kazkas netaip…OK..sstormai gali man tada paaiskint kaip kieno ir kodek buvo isrikta butent tokia komisija.

Slut Ov Hell
2008.03.12 20:43

SStorm, nevietoj hiperbolizuoji.

SStorm
2008.03.12 20:41

Taip beabejo, egzistuoja tam tikras LT metalo “elitas”, kuris ir sprendžia kur suks ir ką darys šita daugiamilijoninė rinka, kurianti metalo žvaigždes vieną po kitos.

Beabejo, kad laimės Mandragora, nes aš taip noriu, o manęs visi turi klausyt.

Labai tikiuosi, kad į finalą ateis belenkiek žmonių, mes belenkiek užsidirbsim ir aš pasistatysiu trečiąjį savo namą Bahamuose.

Nu nafik, duodat jūs chebryte :)

Headless
2008.03.12 20:25

Anti juk viskas ir taip cia aisku…tik buvo manoma kad nieks nedrys klykaut ir rodyt nepasitenkinima pries tokius ”garbius” komisijos narius.

anti
2008.03.12 20:18

Kad Sekla cia yra, tai nesamone. Faktas.

Mandragora: dar iki sio konkurso paskelbimo, buvo zinoma, kad Atra musica susidomejus grupe Mandragora ir, kad ju planuose sios grupes naujo albumo isleidimas. Juk taip?

Galime izvelgti tam tikrus interesus (Leiblo planuose planuojamas Mandragoros isleidimas, nors zaidimo taisykles tai draudzia.), kai leidejas nutyli idomius faktus, nes jam tai naudinga.

Juk netikslinga butu buve paviesinti abipusi susidemojima bei bandyma susitarti pries pat konkursa. Juk taip??? :)

Kodel Lioge ir Sekla sioje komisijoje?

Kodel pvz. nera Inferna Profundus atstovo. Jei ka, – ne metalas?

Headless
2008.03.12 20:16

Atsasorium???? jus tikriausa kurcias:-D

Filthgrinder
2008.03.12 20:13

XESS ,KATEDRA, WOZU, RUINATION ???
Jūs turbūt juokaujate?! Apgailėtina!!!!!

Headless
2008.03.12 19:49

O broderiau pasigyrei;-) tai super galesim vienam milijonieriu tuse dalivaut:-DDD

”Paskui galėsi rėkti DIKTATŪRA, kai myžtels ant tavo aiškinimų :) ”

Tu pasakei MYZTELS…;-D

brotheris
2008.03.12 19:46

pavydas ? kad aš daugiau už tave uždirbu :)

> CIA MAN KAZKUO PRIMINE RUSIJOS PREZIDENTO
> RINKIMUS

Tu geriau paaiškink kokias grupes reikia kviesti į koncertus. Paskui galėsi rėkti DIKTATŪRA, kai myžtels ant tavo aiškinimų :)

Shag
2008.03.12 19:43

:DDDDD

neidomu…

Headless
2008.03.12 19:40

Eik ATSASORIUM paklausyk:-DDDDDDDDD

Shag
2008.03.12 19:38

eik paverk headless.

koks isvis zmonem skirtumas kas kur vaziuos, ju vistiek niekas su savim nepaims. tai kad : balius baigtas k%%%os namo!

Headless
2008.03.12 19:34

Savo 10000000000000000 alga galiu ir leidziu an daug smagesniu dalyku..Stufo ir alko.. ir kas cia per pavydas broderiau;-D

brotheris
2008.03.12 19:32

Kadangi viskas pastaruoju metu ant pinigo kalasi, tai siūlau padaryti sms’ini komisijos narių rinkimą. 1 SMS – 10 litų. Headless galėtų tinkamai išleisti savo 1000000000 algą ir suformuoti metalą Lietuvoj

palajkikit idėją!

Headless
2008.03.12 19:16

SLUT of HELL spek kam lioge dave maksimum balu? atsakymas teisingas SEXX…

Headless
2008.03.12 19:14

man pofig kas vaziuos..didziausia nesamone su zmonemis kurie renka kas vazious,..

Slut Ov Hell
2008.03.12 19:14

Man tai irgi įdomu, ką komisijoje veikia senai nieko su metalu nebeturinti Liogė. Arba Sėkla. Nu jo, savais laikais daug nuveikė, ale dabar laikai ne be savi. Gerai, kad Trū Sabakos nebuvo.

Triukshmas
2008.03.12 19:11

o as nei vienos grupes is sio saraso nesiusciau…:) ir isvis cia komentaro nerasyciau… ir isvis ko jus cia nervuojates… :D nu tegu vaziuoja nu! ir ? a gaila ? :D

Headless
2008.03.12 19:02

Beja.tikiuosi bus atsakyta y mano klausyma del komisijos nariu…bet ne nemanau.

s2
2008.03.12 19:02

Bandau YmintY tavo mYslE.

Headless
2008.03.12 19:01

S2 beviltiskumo akimirka uzejo?

s2
2008.03.12 18:54

Kiek gi laiko jūs mano niką dar kraipysit (rašysit iš didžiosios raidės) ?? :) :)

PS: Headless, vėl kariauji internete? Gal tu nusipirk kokį TCP/IP vadovėlį ar bent užsirašyk į hakerių kursus.

comad
2008.03.12 18:53

tik xess’u ir betruko

s2
2008.03.12 18:52

| Nemanau, kad komisija būtų likusi sužavėta 10 metų
| senumo demuške.

O aš nemanau, kad tokios posenės grupės atveju demuškė būtų ką nors pakeitusi. Komisijos nariai matė Saples kas prieš 10 metų, kas prieš kelis mėnesius.

Žodžiu, kaip Liuzeris pasakė.

RoxxBitch
2008.03.12 18:51

Idomu kude Nuffy Luxx is Wln nedalivavo??? i da kazhkas ishtrine mano commenta.

Headless
2008.03.12 18:49

OKEI ponai…noreciau suzinoti kaip ir kodel buvo isrinkti butent tokie KOMISIJOS NARIAI.IR KAS POGALAIS JUOS RINKO? IR Y KA BUVO ATSIZVELGEMA JUOS RENKANT?

Antras dalykas.aisku kad laimes atsasorium.bet.ponai ka jie parodys pasauliui..(t.y. weikene.) tokio ko dar pasaulis nemate? kuo jie tokie ypatingi kad nusipelno teises ten dalyvaut? ir nereikia sekt pasaku kad nera jokiu neskaidrumu..jai komisija pati save isirenka tai,,,,,,ir kam tas farsas su likusiom grupem?kodel nebuvo tiesiog y finala pasiusti atsasoriumai ir mandragora?juk realiai tik is ju(jai ne is atsasorium) komisija rinks..CIA MAN KAZKUO PRIMINE RUSIJOS PREZIDENTO RINKIMUS…grupele zmoniu turinti rankose vadzias ir tampo jas pagal savo individualius poreikius ir pomegius…
Nezinau kaip kitiem bet man visas sis konkursas kvepia geru draugu bei pazystamu prastuminejimu…

O dabar galit an manes liet pamazgas..

RoxxBitch
2008.03.12 18:49

>>bet būtų tikras chaosas. T.y. kieno gerbėjų daugiau ateitų, tas ir nugalėtų. Tai būtų labai objektyvu?

Birutė
2008.03.12 18:24

Jokių asmeninių simpatijų nebuvo, bent jau iš mano pusės. Ir iš kur čia ištraukta, kad aš Wozu proteguoju? Nesąmonė. Jiems skyriau nedaug balų. Ir jei jau dėl FOA kilo tiek ginčų, tai jiems skyriau gana aukštą vietą. Čia jau kitų komisiantų reitingai lėmė, kad grupei vos vieno balo iki dalyvavimo galutinėje atrankoje pritrūko. Be to, niekur nepasakyta, kad tai pradedančių grupių konkursas, svarbiausias kriterijus – kontrakto neturėjimas. Ir rinktasi buvo iš tų grupių, kurios paraiškas pateikė, taigi gas neteikė ar negalėjo teikti, čia jau ne komisijos bėdos.
Ir galiausiai galiu labai atsakingai pareikšti, kad visą vakarą skyriau 8 grupių įrašų ir bio studijavimui, viską atidžiai perklausiau ir įvertinau. Kriterijjus – muzikos kokybė (ne įrašo). Ir nereikia pasakoti, kad Ruination ar Wozu ne tik ne metalas, bet ir groti nemoka. Tai tamstos per daug reiškiat savo simpatijas ir antipatijas čia, diskusijose. Be to, manau, kad jeigu žiūrovams būtų galima balsuoti, ne tik niekuo nesiskirtų šis konkursas nuo Demo, bet būtų tikras chaosas. T.y. kieno gerbėjų daugiau ateitų, tas ir nugalėtų. Tai būtų labai objektyvu?

DISRUPTOR
2008.03.12 18:13

Tasyk.. manau reikia linketi sekmes ObservaStormiumams!!

O laukiantiems FOA irasu linkime sulaukti vasaros:>

Kostra
2008.03.12 16:00

S2, aš tai supratau, kad reikėjo komisijai įrašą atsiųst:

“Grupės turėtų atsiųsti 3-4 geriausiai jas reprezentuojančius muzikinius kūrinius, grupės nuotrauką ir trumpą biografiją. Šie duomenys bus pateikti vertinimo komisijai.”

Nemanau, kad komisija būtų likusi sužavėta 10 metų senumo demuške.

ShirdGela
2008.03.12 15:11

Tai tipo FOA nepateko tik del to, kad irase nedalyvavo Mangis?:DD

carcass
2008.03.12 15:05

bet tai kaip matosi is komentaru ir ju kiekio, tai lietuviui tik paduok tokius konkursus, mitalo jevravizija :)

Gyvatėla
2008.03.12 13:32

Aš visomis keturiom už MANDRAGORĄ! Jie turi tikrai nemažai šansų, ir tas pradžiugino :)

Ambraziejus
2008.03.12 13:01

FoA jau seniai groja su gyvu bugnininku, t.y. Mangiu, tik irascha pateike su kompiniais bugnais, bo dar neirasche su tikrais, taigi, per plauka nepateko, bedzhiai…

Liuzeris
2008.03.12 12:59

s2 – Saples neatsiunte paraiskos ir tiek :) As, pvz., tikrai buciau uz ju dalyvavima WMB.

bro – Demo nepanaikintas, o sustabdytas neribotam laikui. Tiesiog fiziskai nespejam daryti dvieju konkursu, tad siais metais pasirinkom toki, kuris musu nuomone, LT scenai ilgainiui duos daugiau (debiuoti LT scenoje grupes gali ir be konkursu).

Tiesa, musu scenoje yra ir kitu organizatoriu, tad daryti scenos debiutantu konkursa tikrai dar yra kam ir be musu. Ferrumas ar Atra tikrai nera renginiu gaminimo masinos.

s2
2008.03.12 12:41

Turi, bet nerodo.

Kostra rašo:
| Nereikia daug košės galvoje turėt, kad sujugtum du
| faktorius – kontrakto neturėjimą ir sugebėjimą groti gyvai.
| Pastarąjį be išrintųjų turi ir daugiau grupių, bet dėl labai
| elementarių priežasčių negalėjo dalyvauti

| Saples įrašo reiks laukti dar bent 10 metų, ir pan, ir t.t.)

Kostra, Saples kaip tik ir patenkina šiuos du faktorius. Kur buvo reikalkaujama įrašo?

brotheris
2008.03.12 10:48

Jie būgnininką turi :)

024
2008.03.12 10:24

nu tep, gal ir turi FOA originalių idėjų, bet jeigu jau varo su fonograma, tegu bent pasistengia, kad ji nebūtų žaislinio skambesio. ar galima tokią grupę siųst į rimtą festą?

Kostra
2008.03.12 10:19

Man atrinktų grupių sąrašas atrodo labai logiškas. Nereikia daug košės galvoje turėt, kad sujugtum du faktorius – kontrakto neturėjimą ir sugebėjimą groti gyvai.
Pastarąjį be išrintųjų turi ir daugiau grupių, bet dėl labai elementarių priežasčių negalėjo dalyvauti (Argharus – kontraktas, Obtest – tas pats, Saples įrašo reiks laukti dar bent 10 metų, ir pan, ir t.t.)

Čia reiktų žiūrėti ne į savo stilių/grupių simpatijas, o į tai, kad grupė nepašiūkšlintu LT vardo.
Man asmeniškai irgi gaila, kad nepapuolė Flames of Ambrazea, bet juk pas juos sceninė patirtis, palyginus su kitais dalyviais, yra beveik lygi nuliui.

Siaip Ciuvas
2008.03.12 08:09

nors… pažiūrėjus į pateiktų grupių sąrašą, suprantu kad komisijai nelabai buvo iš ko rinktis. Anyway tokie konkursai reikalingi. Tiek kad eilinį kartą įsitikinau, jog nėra pas mus kritinės masės padorių metalo komandų. O gaila. Prieš 15 metų buvo tikrai geresnė padėtis :)

brotheris
2008.03.12 07:52

> lyg šis konkursas skirtas daugiau
> pradedančiom grupėm?

Tai, kad labiausiai “pradedantys” šiame sąraše yra WOZU :))

Ar vertėjo dėl šito naikinti Demo ?

Tikiuosi bus šnekų kaip po kažkelinto A.LT ;)

Siaip Ciuvas
2008.03.12 07:38

gana keista matyt šitam sąraše Katedrą – lyg šis konkursas skirtas daugiau pradedančiom grupėm?

024
2008.03.12 01:16

vienžo, stebėtina kokie čia visi protingi ir žinantys kas turėtų laimėti, kas verti ir kas neverti etc. anti, gal išdėstytum kriterijų sąrašą, kuriuo būtų verta vadovautis? :)

prieš ka nors kritikuodami gal išdėstykit savo versiją pirma ir pasikapokit tarpysavy tarp fanų ir nefanų?

Xenon
2008.03.11 23:26

Pirmyn Katedra! Bybį drai ant visų kitų.

Vytas V.
2008.03.11 23:25

tai galiu as daug ka padaryt… bet uzpisa turet per daug priesu

ShirdGela
2008.03.11 23:23

gydykis.

anti
2008.03.11 23:17

:D

Ei, Vytai, ar galetum kazka panasaus padaryti su siuo metalistu: http://www.fotogriausmas.lt/main.php?g2_itemId=76147

Virtuali snapso bonke!!! :)

Vytas V.
2008.03.11 22:38

tai tasyk sveikinimai ossastoriumams ;)

http://img405.imageshack.us/img405/8/destroyyourmoronicpowerdm6.jpg

Vytas V.
2008.03.11 22:37

@:D
suds

ShirdGela
2008.03.11 22:35

ups..tushce komentara netychiom uzdejau:D tai tasyk sveikinimai ossastoriumams ;)

ShirdGela
2008.03.11 22:35
Ambraziejus
2008.03.11 22:25

Man irgi tokie rezultatai buvo netiketi – net nepagalvojau, kad FoA gali nepapulti, ir tikrai nesitikejau, kad papuls dvi ne metalo grupes (Ruination ir Wozu)…

Metalistas
2008.03.11 22:24

Xess geriau uz Katedra ???? Degraduojat.

kingas
2008.03.11 22:20

anti – Sekla Lietuvos metalo scenai buvo daug nuveikes dar tada kai stacias po stalu vaiksciojai. O del vaziavimo / laimejimo – lai nugali geriausi. Apmaudu, zinoma, del FoA, bet ka darysi – tokios zaidimo taisykles.

Baisuoklis
2008.03.11 22:17

Mhm, Luctusų ir aš pasigedau…

Priest666
2008.03.11 21:53

Jeigu Wozu laimetu tai cia sitas ivykis taptu anekdotu, ka jie cia veikia arba bande daryt kokie Diktatura tai nzn .
Ossastorium ar jei kokie Xess laimetu butu wat geriausiai ,nors man patiktu jei cia koks Luctus butu dalyvaves

Grabak
2008.03.11 21:34

Kai bus paimta kuri nors grupė be jokios atrankos, tada bus galima kalbėt apie kažkokį skaidrumą ar kriterijus. Po tūkstančio metų kovų kruvinų… :)
Juk svarbiausia ne kas važiuos, svarbiausia, kad išvis važiuos. Rezultatas bus toks pats.

malga
2008.03.11 21:12

aj nzn,sakykit ka norit,bet WOZU tai visai noreciau WOA pamatyt =]]]

K.I.N.G. Satyricon
2008.03.11 20:52

aisku, ossastorium. tai cia daugiau siaip pririnko, kad jiem lengviau laimet butu

Slut Ov Hell
2008.03.11 20:29

Kas kas.. Pussystorium laimės. Čia jau senai buvo aišku. Ale galvojau, FoA tikrai aukštesnėj vietoj bus. Čia turbūt buvo baiminamasi “per daug” death metalo finale.
O ką čia WOZU ir RUINATION veikia? neįsivaizduoju.
Teateinie karalystė, tesužiba Ossastorium kWakene… 7stringz

Liuzeris
2008.03.11 20:17

A, jasna tada…

anti
2008.03.11 20:16

Stormai, tu juokauji? Ar tai kriterijai?

Ivertinome grupes, pagal tai, kuri “labiausiai verta dalyvauti”. :D Nu cia tai pizdiec. Ne, as nieko nenoriu, pasakyti, tiesiog izveglu neskaidru komisijos darba.

Nemanau, kad Wozu isvis verti buti tame sarase. Kazkokie klounai.

Biliūnas
2008.03.11 20:14

:) nu tai Ossastorium. Ir tik nereikia “Tiesa, šie reitingai nieko nereikš finalo koncerte – įvertinę gyvus grupių pasirodymus komisijos nariai dėl komandos, važiuosiančios į Wackeną, turės apsispręsti iš naujo.” :P

Liuzeris
2008.03.11 20:11

Suintrigavot :) Kurie cia laimetojai aiskus? :)

Biliūnas
2008.03.11 20:10

Norėčiau kad važiuotų Ossastorium arba XESS. Ir visai man negaila, kad laimėtojai aiškūs. Reiks gal ateit palaijkiti :)

Lilarcor
2008.03.11 20:02

Čia kaip ir siųsti į Euroviziją poną O. Vyšniauską…

SStorm
2008.03.11 20:02

anti, jeigu būtum paskaitęs bent iki 3 pastraipos, toks klausimas nebūtų kilęs :)

bmaggot
2008.03.11 19:59

tfu

anti
2008.03.11 19:57

Butu isties malonu, jei komisija pateiktu kriterijus, kuriais remiantis buvo vertinamos grupes. Deja, turiu itarima, jog jokiu kriteriju nebuvo, tiesiog vertino is ‘lempos”, pagal simpatijas, patinkamuma ir pan. Taip?
Neskaidrus komitetas!!!

Wozu yra Birutes proteguojama grupe.

Butu idomu isgirsti ir pateiktus kurinius.

speigas
2008.03.11 19:35

gaila.

Liuzeris
2008.03.11 19:34

http://www.metal-battle.com/en/metal-battle/rules/

JURY

* The organisors will name at least three respected people from the music business to act as judges. There is no public vote.

Angyu-
2008.03.11 19:34

vsio, ignoruosiu šitą renginį :D

speigas
2008.03.11 19:27

Publikai turėtų leist balsuot.

Kontūzyta
2008.03.11 19:27

Vieną grupę,tarkim Wozu už išdavyste su Radži,reik pašalint.Tada FoA galės dalyvauti.

Angyu-
2008.03.11 19:16

Eina sau kaip gaila dėl FOA :(

ClaymanX
2008.03.11 19:12

Ossastorium m/

Vic_Rattlehead
2008.03.11 19:09

o o, zinau kas bus nepatenkintas bene simtaprocentiniais ossastorium rezultatais.

o katedros cia but visai neturejo – chebra, susimovet.

Daktarskaja_kalbasa
2008.03.11 19:06

Tikiuosi Wozu laimės :)

rebel-
2008.03.11 18:59

Bla bla. Visi jau žino kas “nugalės”. Gaila :
bet gal vistiek ateisiu katedros pažiūrėt.

Dreamer
2008.03.11 18:55

Wozu? Wtf?

Anal_Grinder
2008.03.11 18:50

Namber vuon – Ossastorium m/
as always.

anti
2008.03.11 18:44

Skabardo truksta komisijoj. O Sekla siame sarase – nesusipratimas.

Wozu – gavno metal
Katedra – keista juos siame sarase matyti. Labai kesta.

Kontūzyta
2008.03.11 18:25

XESS. m/

Wasp
2008.03.11 18:13

Na tikiuosi Bomžo nusipirktas falas Katowicose, parodys Ruinationams kelia į Wackeną.