Albumai

CRADLE OF FILTH „Thornography“ – taip pat, bet kitaip

2006.09.20 00:00, GildedCunt

Taip pat skaitykite CRADLE OF FILTH „Thornography“ – aukščiau bambos neiššoksi

Kaip galbūt žinote, albumas „Thornography“ oficialiai prekyboje pasirodys tik maždaug po mėnesio. Tad apie „dėžutę ir popierių“ kol kas nekalbėsiu. Visgi nebėra kantrybės laukti originalaus albumo ir knieti aptarti muzikinę pastarojo pusę. O pakalbėti, sakyčiau, yra ką. Na, pirmiausia, aišku, kirbėjo klausimas, kaip čia bus su tuo Ville Valo, atsiprašant. Bet pradėkime viską nuo pradžių.

CRADLE OF FILTH „Thornography“ – taip pat, bet kitaipPirmas gabalas, kaip ir dažniausiai kreidlų albumuose, instrumentinis-sintezatorinis. Tik, kaip vėliau paaiškės, čia ne viskas taip, kaip visada. Nes tokių (pabrėžiu – tokių) gabalų šios grupės albumuose dažniausiai būdavo keli, na, bent jau du. O šiuo atveju, „Under Pregnant Skies…“ atlieka greičiau intro vaidmenį. Antras gabalas, kaip ir priklauso, smogia tiesiai į paširdžius. Ir smogia tikrai galingai, ypač pirmasis mušamųjų „užkilimas“, kurio pakartojimo bent dar kartą gabale visgi pasigedau. Nors skųstis nelabai yra dėl ko, nes būgnininkas, kaip išgirsite, tikrai nesėdi sudėjęs rankų ir kojų.

Sekantis „Tonight In Flames“, rodės, kažkuo labai nesiskirs nei nuo prieš tai buvusio, nei apskritai nuo COF gabalų. Vėl puiki mušamųjų, gitarų bei vokalo(-ų) sintezė. Yra ir greitesnių, ir ramesnių, lėtesnių atkarpų – kaip šiai grupei dažniausiai ir būdinga. Tik, prisipažinsiu, nustebino priedainis. Kas čia dabar, baladė? Gothic rock? Dainavimo maniera, sakykim, nelabai būdinga Daniui.

Ketvirtasis „Libertina Grimm“ – vėl, sakyčiau, gana tradicinis CRADLE OF FILTH gabalas. Nors būgnai pastiprėję ar „paryškinti“, o tai, beje, būdinga beveik visam albumui. Toliau. O toliau tas „dvejonių kėlęs“ gabalas „Baironiškas Žmogus“, atliktas kartu su grupės HIM lyderiu. Bet, pasirodo, nebuvo ko taip labai bijoti. Tikro dainavimo Viliui tenka tik keletas/keliolika sekundžių gabalo pabaigoje. Tiesa, užtenka ir tų sekundžių, kad suprastum, jog tas bičelis čia įkištas visai ne į temą. Nors „Roadrunner Records“ kompanijai, matyt, atrodo kitaip… Šiaip Ville Valo, jei jau taip reikėjo, būtų pilnai užtekę ir priedainiui. Čia jis kaip ir „back“ vokalas, tačiau visai reikalo negadina. Tas jo „gomurinis“ balsas tikrai neblogai prisiderina prie pono Filtho klyksmų. Betgi gal būtų ir Saros Jezebel užtekę…

„I Am The Thorn“. Kas gero – ir taip aišku. O kas jame blogo? Na, pirmiausia keliskart kompiuteriu (?) deformuotas Danio balsas ir „synth-loopai“ labai jau primenantys tų pačių HIM „maliodijas“. O gal čia kokia pasąmoninė V. Vallo dalyvavimo albumo (dainos) įrašymo darbe įtaka?.. Plius: keli „bosiarkės“ perėjimai, kažkodėl labai nešantys į KORN. Gal tai ne taip jau blogai, nes jei KORN ir turi ką gero, tai, mano manymu, būtent tą gilų storųjų stygų skambesį.

„Cemetery And Sundown“ iš esmės gana panašus „Tonight In Flames“, bent jau iš dainavimo pusės. Prie sekančio gabalo „Lovesick For Mina“ vertėtų kiek stabtelėti. Jau pati dainos pradžia mane tikrai gerokai nustebino. Lėti, „a la“ akustinės gitaros akordai. Net be sintezatoriaus. To COF kūryboje tikrai nėra tekę girdėti. AMORPHIS? – pamaniau. Na ne, nes po kelių sekundžių kreidlai įsuka į savo vėžes. Visgi nustebino. Ir nežinau, ar būčiau labai norėjęs išgirsti visą tokį gabalą…

„The Foetus…“ – greitas, techniškas gabaliukas, per keliavokalinį priedainį kiek pristabdantis arklius. Tiesa, jis kiek aprimsta ir prieš pabaigą. Visgi kažkiek primena kokį nors himną, skanduotę… nežinau. Ir nors taip pat greitas bei panašios trukmės, kaip jų senasis „Death Comes Ripping“, pastarajam visgi neprilygsta…

„Rise Of The Pentagram“ – vėl mane pribloškusi daina. Kodėl? Nes instrumentinė! Na ir kas čia tokio? Ogi tas, kad trunka kiek daugiau nei septynias minutes ir, išskyrus Doug Bradley perskaitytą įvadą (primanantį režisieriaus T. Burtono darbus…), kelis mergų pacypčiojimus pabaigoje bei sintezatoriaus įsiterpimą (sakyčiau, primenantį „Venus In Fear“), viską atlieka tik būgnai bei gitaros. Geras gabalas. Tik vis galvoju, kaip čia Danis neįkišo savo trigrašio?..

Numeris vienuolika – „Under Huntress Moon“. Bent jau mano kuklia nuomone, tai – geriausias šio albumo gabalas ir, pirmiausia, puiki ir kieta instrumentų „linija“. Po velnių, užmušanti. Beveik septynios minutės galvos trankymo į betono sieną su lengvais atokvėpiais kraujui nuo snukio nusišluostyti. Ir net moters vokalas (neišsigąskit, jo nėra daug) reikalo negadina, o pats pirmas pastarojo įstojimas netgi labai geras, puikiai „atliepiantis“ DF rėkimui. Po perkūnais, vien už šį gabalą rašyčiau 10/10.

Na ir galiausiai paskutinis „šmotas“ „Temptation“. Atvirai pasakius, kažkoks „ne į temą“ – per priedainį riaumoja moteriškė, girdisi kažkokie kompiuteriniai efektai, bangavimai. Gal jie ir tinka GORGOROTH, bet čia… Kažkoks orgijų, fetišo vakarėlio foninis singlas. Sakyčiau, visai galėjo šis gabalas būti tik papildoma daina ar koks paslėptas gabalas, kaip padarė NIRVANA su savo „Endless, Nameless“ albume „Nevermind“, kur ši daina suskambo tik maždaug po 5-10 min. tylos, pasibaigus paskutinei dainai. Na, bet iš kitos pusės, čia synthpop grupės koveris… Tik velniam čia jo reikia?

Apibendrinant, galima pasakyti, kad šis nei kreidliškais/nei nekreidliškas albumas visgi labai stiprus, tęsiantis „Nymphetamine“ geriausių, mano manymu, gabalų „Nemesis“ bei „Gilded Cunt“ tradicijas. Kaip sakė gitaristas Paul Allender, jie dabar groja extreme heavy metal. Jis taip pat mini grupių „a la“ MAIDEN įtaką. Su tuo vertėtų sutikti, žinant, kad patiems muzikantams darė įtaką tokios grupės, kaip SLAYER, JUDAS PRIEST ir pan. Visgi ir gothic (vampire gothic?, kaip juos kažkada apibūdino Encyclopaedia Metallum), ir black ar symphonic black motyvai tikrai neišnykę. Vienaip ar kitaip, albumas tikrai įdomus, ne pilkas, tai – naujųjų (daugmaž po rinkinių „Live Bait For The Dead“, „Lovecraft and Witchhearts“ bei gal dar albumo/rinkinio „Damnation and a Day“) CRADLE OF FILTH darbas. Bent jau mano manymu, jų muzika krypsta „atgal“, link to old-schoolinio heavy, tik šiame alkoholyje daug daugiau laipsnių. Siūlau paklausyti net tiems, kurie kreidlų nevirškina. Net jei jums nepatinka Danio vokalas, instrumentinė šio albumo pusė, kaip nekart minėjau, tikrai stipri.

Vertinimas 9/10. Nes čia ne „Cruelty and the Beast“…

CRADLE OF FILTH „Thornography“
© „Roadrunner Records“, 2006

1. Under Pregnant Skies She Comes Alive Like Miss Leviathan
2. Dirge Inferno
3. Tonight in Flames
4. Libertina Grimm
5. Byronic Man (su Ville Valo iš HIM)
6. I Am The Thorn
7. Cemetery And Sundown
8. Lovesick For Mina
9. The Foetus Of A New Day Kicking
10. Rise Of The Pentagram
11. Under Huntress Moon
12. Temptation (HEAVEN 17 koveris)

Portale www.ferrum.lt paskelbtą informaciją naudoti, cituoti ar kitaip atgaminti kitose interneto svetainėse ir tradicinėse žiniasklaidos priemonėse be redakcijos sutikimo draudžiama.

Komentarai

Portalo www.ferrum.lt redakcija neredaguoja komentarų ir už juos neatsako. Redakcija pasilieka teisę pašalinti įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsakingi juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn už šmeižikiškus, viešųjų ar privačiųjų asmenų garbę ir orumą įžeidžiančius, tautinę ar kitokią neapykantą skatinančius teiginius, smurto kurstymą ir kitus neteisėtus veiksmus. Apie netinkamus komentarus prašome pranešti redaktoriams (info@ferrum.lt).
Už gimtąją Lietuvą!!!
2007.01.01 21:28
Sleepless
2006.10.18 22:13

šiaip tikėjausi geresnio albumo… nuvylė… “Nymphetamine” buvo prisotintas gotikos… tai perdaug nepatiko… šitas dar labiau nepatiko… o nepatiko tai, kad keliuose gabaluose labai “staugia” moteriškė ir tas Ville Valo neprieko buvo… Geresnio už Midian nebuvo jie išleidę… Tas albumas labiausiai patiko man…

burn
2006.09.24 19:37

Tai as turiu tuos demo, bet siuo emtu tai ir pats danni zurnalistam nuolat sako kad ju grojama muzika nera blackas

speigas
2006.09.24 18:27

burn: cia ne zmones taip mano, cia jie patys taip deklaravo dar 92/93 metais.Tau reiktu paklausyt, kad ir ju demo total fucking darkness-grynas death/black, dar ir the principle buvo gali a sakyti black metal albumas.o kas jau isejo po to tai kita kalba.
PRADZIOJE BUVO BLAcK.

burn
2006.09.24 10:45

bet keistas reiskinys, ta vyraujanti nuomone del cof stiliaus, tiksliau isvis keista, kodel zmonem isvis kyla tokia mintis, ka dtai blackas..galbut del to tamsumo, mistiskumo..o ksas nesusipazines grynai su black metal stiliumi tai ir mano ka dtai yra black…

speigas
2006.09.23 23:51

Jei kalbėti apie tokį stilių kaip black metal, tai sol visiškai teisus, o jei nesprausti i remus, tai buvo ir geru gabalu is ktu albumu, bet gero viso albumo,tai tikrai ne.
Argumentu reikia?paklausykit muzikos.

burn
2006.09.23 23:19

as ir senokai klausau..nuo 1998 kokiu, puikiai pamenu kokie jausmai budavo tada isgirdus, tik man kas skiriasi, kad tu grupiu nerea 100 tokiu, nu nerandu as kitos kuri kurtu kaip cof sakykim, ar kitos kaip darkthrone ar immortal ar dar ten kazkas, o pavz tie horna pamineti..nepatinka man, man tai maza grupele prie bet kuri cofu albuma….jei imti kokius dabartinius dark fortress…nu tada jau galima lygint kazka bet ir taip….

sol_Invictus
2006.09.23 22:59

Argumentu nepritruko.Nes cia galima plestis iki begalybes ir kiekvienas bus “teisus”,tad del to ir nenoriu uzvirti koses.O amzius ir patyrimas manau visgi turi siek tiek itakos.Is kitos puses isgirsti ta irasa 1994 metais(kaip tokiu grupiu nebuvo 100tai) o ir pati BM(2nd generation) tebuvo vystymosi stadijoje,musu kartai tai buvo ekstremalu.Dabartinei gi generacija kuri pradejo klausyti muzika nuo pvz kazkokiu HORNA ar panasiu tokiu emociju jau nebepavyksta issiugdyti.Reikia isgyventi ta laikotarpi.Kitaip nieko nesuprasi.

burn
2006.09.23 22:22

tuojas as bl parsisiusiu ir perklausysiu, dar visko gali buti kad ir del blogiausio albumo cia pripeizejai sus avo skonio reikalu

burn
2006.09.23 22:16

Prie ko cia alkoholis? Jei vakar buciau geres tai snd buciau blaivas, nors rysio tarp alkoholio ir drasos nematau. As mazas issiokelis o tu DIDELIS. Ir nekishk cia to banalaus kvailo pasakymo – skonio reikalas. Jei skonio reikalas viskas , tai objektyvuma reiskias isvis nebelieka, pavz as suamstyciau saudyti lietuvius, o tu man nieko negaletum padaryt, nes cia mano skonio reikalas ane? Kitaip sakant, pavz man niekada visiskai nepatiko Slayer, iskyrus paskutini albuma, tai ka, jei paskayciau slayeriu kuryba yra visishkas nulis iskyrus paskutini ju darba, tai cia butu skonio reikalas? :) jei dar tau neaisku pasiziurek i savo skaini dar karta, tu sakai kad jie nieko gero neisleido, todle nusikalbi, tavo isishokimas paremtas vos ne kvailumu, tarp skonio reikalo ir jie nieko gero neisleido yra toks skirtumas kaip ir tarp subjektyvu ir objektyvu, todel nekishk cia alkoholio, o as busiu drasus kol bus tokiu nesveikai mastanciu issokeliu…(dideliu)

Adis
2006.09.23 21:37

“Mazas issisokeli!!!” ir “Prisigerei vakar tikriausiai ir siandiena drasus pasidarei ??? ”

Jonai, ar iš patirties kalbi, ar tiesiog argumentų pritrūko? Kitaip sakant, negi visada verta pabrėžti savo amžių/patyrimą/nuopelnus etc., norint pagrįsti savo teiginius ?

sol_Invictus
2006.09.23 16:59

To Burn:

Mazas issisokeli!!! As ir sakiau,kad cia SKONIO REIKALAS.Ir MAN ASMENISKAI po “The Principle of Evil Made Flesh” ju kuryba yra lygi nuliui.Tam cia ir yra komentarai kad pasakytume SAVO NUOMONE.Prisigerei vakar tikriausiai ir siandiena drasus pasidarei ???

burn
2006.09.23 12:55

ale sol_invictus, nors patyletumete, turejau omenyje stai sita sakini bet po “The Principle of Evil Made Flesh” jie nieko gero neisleido. turbut per vidsa ferrumo istorija nesu skaites kvailesnio sakinio, jei nepatinka tokia muzika tai ir skayk ka dnepatinka bet neskayk ka dnieko gero neisleide..kai vozcviau zu tokius zodzius kvailus…ech

burn
2006.09.23 12:28

oi ka reista be rysio but..dar neklausiau..aaa tai kai buna promo diskas tai kokybe visada buna prastesne nei normalima diske m? as va vader atsisiunciau nauja irgi promo kazkaip nesvarria groja o ne promo atsisiuts neimanoma..visur tas pats o pirkt tai juk nera uz ka, tai ka dabar daryt….

Kathaaras
2006.09.22 17:31

tai kad zinok tokiu kabuciu dabar, manau, negalima deti, kaip tu, Andriau, sakai.

Andrius D.
2006.09.22 13:04

„užkilimas“ — kadangi tai NĖRA pavadinimas (jei būtų pavadinimas, pradėtum didžiąja raide), kabutės turėjo būti paprastos: “užkilimas“

OBIS
2006.09.21 20:06

Shuda…visas blackas yra didelis shudas :D

GildedCunt
2006.09.21 18:49

na taip, per ilga recenzija gavosi, sutinku pilnai. Bet, po velniu, juk pirmas blynas, o jis turi prisvilt :)

odium
2006.09.21 18:36

recenziją gavau 16 dienos rytą. o ką tas keičia?

Kathaaras
2006.09.21 17:23

gilded cuntai, kuria diena issiuntei recenzzija redaktoriui?

rebel-
2006.09.21 14:42

Labai nuobodi recenzija. Net neperskaičiau iki galo… Teisingai Adis sako, visumą reikia matyt, o ne pripilt krūvą nuobodaus teksto, nuo kurio nesusidarau jokios nuomonės. Albumo neklausiau, todėl nekomentuosiu.

Lord Sauron
2006.09.21 12:52

Gilded Cunt, ačiū tau didžiausias, jei redaktoriai būtų pakabinę mano recenziją antrąja, tai naktipuodžių turinys dabar piltųsi ant manęs :] O šiaip nekreipk dėmesio – pizdavoti CoF yra metalistų gero skonio ženklas ;] (Žr. 101 Tikrojo bliakerio taisyklę)

Adis
2006.09.21 12:00

“Ir dar, pasiziurek cia: http://www.ferrum.lt/f/albumai/59″

BŪTENT. Tai yra pati pirmoji mano rašyta recenzija ;) Būtent su tuo ir vardan to užsidegimo, kurį tu ir paminėjai, ir rašyta. Bet yra vienas skirtumas – mes, visi tuometiniai naujagimio Ferrumo recenzentai “išradinėjom dviračius”, kaip reikia rašyti recenzijas. Ir tuometinis portalo redaktorius Robas irgi sakė – chebra, neaprašinėkit kiekvieno gabalo, žiūrėkit į visumą. Aišku, aš pats tokiu patarimu tuomet piktinausi – kaip čia, pats nieko nerašo, o dar aiškina, kaip reikia rašyti, mlia!

Tai va, o per tuos ketverius metus, sakyčiau, Ferrume jau susikaupė šioks toks archyvas, į ką galima pasižiūrėti ir atsirinkti iš labiausiai vykusių egzempliorių.

“O siaip tai nematau nieko blogo, kad narsto albuma po viena gabala.”

Įsivaizduok, kad recenzuoji knygą. Irgi aprašinėtum kiekvieną skyrių?

“Kiekvienas turi savo stiliu.”

Nenoriu nieko įžeisti, bet čia tas pats, kas besimokančiojo vairuoti važiavimą pirmu-antru bėgiu vadinti jo vairavimo stiliumi.

Grįžtant prie albumo – vertinčiau 6/8. Nesu šios grupės fanas, todėl neradau visiškai nieko įsimenančio. Anyway, iš techninės pusės jokių priekaštų nėra – viskas nušlifuota ir padaryta iki blizgesio. Kaip ir pridera tokio biudžeto grupei.

Seniukas
2006.09.21 11:09

“Na kodėl visi pradedantys recenzentai narsto albumą po vieną gabalą?..”
Todel, kad visi pradedantys yra pagauti didelio entuziazmo ir netingi parasyti daug simboliu :)
O siaip tai nematau nieko blogo, kad narsto albuma po viena gabala. Kiekvienas turi savo stiliu. Nori – skaitai, nori – ne.
Ir dar, pasiziurek cia: http://www.ferrum.lt/f/albumai/59
Cia absoliuciai be jokiu piktu ketinimu ir minciu :)))

Adis
2006.09.21 09:32

Na kodėl visi pradedantys recenzentai narsto albumą po vieną gabalą?..

Juodass
2006.09.21 03:15

—–> GildedCunt

Siūlyčiau tau nekreipti dėmesio į tokių veikėjų, kaip baphometh, komentarus ir nesiteisinti. Suprantu, kai diskutuojama ir kritika išsakoma remiantis tam tikrais argumentais, tačiau kai pilamos pamazgos šiaip, iš oro, aš nematyčiau prasmės gaišti laiką ir tokiem “komentatoriam” atsakinėti…
Mat argumentuoti, kodėl mano kitaip, gali ne kiekvienas, lengviausia yra pasakyti “Totalus šūdas! dar praskiestas su industrialu…”, tą sugeba kiekvienas mažvaikis…
O tokie žodžiai, kaip “tu masės paveikta šūdo krūva”, parodo jo intelektą ir daug pasako apie jo “turiningą asmenybę”, tad jei jam atsakysi tokiais pačiais žodžiais, nusileisi iki jo lygio…
O juk taip nėra? :) Tai tavo reviu, tavo nuomonė ir nebūtina įtikti visiems – tiesiog išsakei savo mintis ir to užtenka, vienos tiesos nėra. O tokie veikėjai, jei jau taip nepatinka reviu, galėtų parašyt ir parodyt “kaip reikia” ;)

*no offense

GildedCunt
2006.09.21 03:03

bl. atvirksciai viska surasiau komentare. turiu omeny vokala ir tekstus. nu, trecia valanda nakties. nors vis tiek tas popsejantis DF vokalas man nelabai…

aciu uz demesi, guten nacht

GildedCunt
2006.09.21 02:45

“Asmenines simpatijos cia visiskai ne prie ko.O Ferrumo reviewsuose kartais to ir pritruksta”

siaip jau sutinku. bet ciane tik mano beda

“GildedCunt: tu masės paveikta šūdo krūva, ne daugiau… reviu tokį tik trint lauk… sunervino nx, einu gert”

Eik tu ten, kur sunervino, pats tu sudo kruva! ir supi…os mases cia ne prie ko. man jie patinka jau senai ir visai ne del kazkokiu pop priezasciu. ir ne tavo reikalas kodel patinka. nors vienas pagr dalyku del ko patinka, tai tekstai. Dar, kaip sakant, tekstai tik is klausos siame albume girdeti/suprasti, tad daug negaliu pasakyt’ bet rodos – suprasteje… taip, sutinku su LordSauron, kad vokaline(ir tekstine) puse blogesne. ai, bet suda cia dabar as teisinsiuos.

GERIAU BLOGI ATSILIEPIMAI, NEGU JOKIU

baphometh
2006.09.20 22:03

Totalus šūdas! dar praskiestas su industrialu…
Gal Danis pragėrė savo growl’ą kad taip nuskystėjo, “čiut bezda” kur tie seni geri klyksmai dingo??
neduočiau nei 1/10 didesnio mėšlo neteko klausyt, vapše žmonės nebežino ką daro…gotpalaikiai…
GildedCunt: tu masės paveikta šūdo krūva, ne daugiau… reviu tokį tik trint lauk… sunervino nx, einu gert

Andrius D.
2006.09.20 21:56

“jei jau blogiausias, tai lord sauron gal nebutu 8/10 daves, ane?”

Gerai čia pavarei, aukseli ;)

sol_Invictus
2006.09.20 21:35

“jei jau blogiausias, tai lord sauron gal nebutu 8/10 daves, ane?”

Skonio reikalas.As savo favoritams(Nors ir labai megciau kazkokia grupe) pazymi rasyciau uz tai ka girdeciau albume.Asmenines simpatijos cia visiskai ne prie ko.O Ferrumo reviewsuose kartais to ir pritrukstai,kadangi drupems recenzijas dazniausiai raso zmones kuriems tie atlikejai patinka.Del to visa si kose ir verda…

GildedCunt
2006.09.20 21:15

jei jau blogiausias, tai lord sauron gal nebutu 8/10 daves, ane? O tuos oldschoolo sudus ne pats isgalvojau, cia jie patys kazka tokio vapaliojo. Ir siaip, Nymphetamine manau blogesnis… bent truputi… ai, whatever, skonio reikalas, per daug nesiparinkit, juk cia tik vienas albumas is milijonu

.AiWar.
2006.09.20 20:46

Nepatiko albumas, kažkoks skystas labai…

Paulius_
2006.09.20 20:11

“…pasibaigus paskutiniai dainai.”
kartais ne “paskutinei” turėtų būt? O siaip reviu sunkiai skaitėsi ;/

sol_Invictus
2006.09.20 19:58

Jo jo.Net ir budamas didziausiu fanu( isduoda tavo suknistas nickas :)) turi OBJEKTYVIAI vertinti situacija.O ji yra tokia,kad sis albumas yra pats silpniausias visoje COF diskografijoje.Nors turiu prisipazinti,kad isklausiau tik puse sio albumo dainu(kitu neprisiverciau) ,bet ir to puslavandzio man dabar velniskai pagailo.Veltui isleistas laikas.Kad ir kaip butu begaila,bet po “The Principle of Evil Made Flesh” jie nieko gero neisleido.

Headless
2006.09.20 19:33

Tu Bl.kokios zoles priputei !! ka cia sudus mali apie ala kreidalu grojama extrym heavy!!!ir dar gryzima prie oldskulo..bl. nu lopinys…didesnio apsurdo nesu girdejas….eik trenk galva y siena…gal tokiu sudu neberasysi.

Tik prisiregistravę vartotojai gali rašyti komentarus