Trechiadiene » 2005.11.21 11:40
As tai Scanoramoj maciau:1 Moodisoono " Kiaura sirdis mano" - visai nieko filmas, tik va silpnesniu nervu ziurovai is sales ankcsiau skirstytis pradejo :) 2 Antras filmas taip pat Moodisono " Kartu"- Ziurejau, tik del to kad nereiktu trintis Akropoli, laiukiant “ Manderlio” 3 Trierras su “ Manderliu” – suzavejo, nors “Dogvilis” buvo geresnis, gal jau vien delto, kad tesinyje plius/minus buvo galima nuspeti siuzeta. Bet siaip SUPER ! 4 Bergmano “ Scenos is vedybiniu gyvenimo”, na kaip sio rezisieriaus filmas tai nelabai..nelabai, nesulyginsi su “ Zemuogiu pievele”, “Persona” ir kt..5 Visos trys dalys apie Bergmana : “ Bergmanas ir kinas,” Bergmanas ir tetras” , “ Bergmanas ir Faro sala” – ka cia bepridursi gyvas klasikas, manyciau vienas geriausiu rezisieriu ( ..bet vistiek lyderiauja Tarkovskis :) 6 F. Thor’o “ Visatos angelai” – filmas, kuri paziureciau dar kart. 7 H. Oddssono “ Saltos spalvos” – duociau antra vieta po “ Manderlio” , nors tiesa pasakius po puses filmo galvojau iseit:).., taciau gerai kad pakako kantrybes:) Beja, jei ne del siuzeto, tai bent del nuostabios Islandijos gamtos si filma tikrai verta paziuret :) 9 P.Neas “ Elingas”- Tikejaus “sunkesnio” psichologinio filmo, o pamaciau linksma komedija :) kagiz..taip gal ir smagiau.
Ir va kad ir kaip gaila “ Faktotumo” filmo bilietas dar dabar guli kisenejL, bet tai tikiuos ji dar spesiu pamatyt J…