Pabandysiu prisiminti, kas gero ir negero pakliuvo į mano akiratį per šiuos ką tik nusibaigusius žiurkės metus.
Įdomiausi visgi šitie albumai:
MANILLA ROAD „Voyager“
Sodrus, tirštas, solidus. Reikalauja daug įsijautimo. Kuo giliau paneri, tuo labiau veikia. Klausyti užsigeriant tamsiu alum.
DARK QUARTERER „Symbols“
Irgi solidus. Geras.
OPETH „Watershed“
Jau daug kalbėta.
JUDAS PRIEST „Nostradamus“
Gal ir ne šedevras. Bet, sakyčiau, eksperimentas pavyko.
WARREL DANE „Praises To The War Machine“
SANCTUARY ir NEVERMORE vokalisto solinis albumas. Tai lyg ir mišinys tarp heavio, progresyvo ir (gal būt) gotikos. Gana keistai skamba. Ir nors skambesys labai groovinis, o Warrelo vokalas visiškai nebe toks kaip SANCTUARY laikais, kažkodėl šį albumą pamėgau.
VAN DER GRAAF GENERATOR „Trisector“
Naujos idėjos pateiktos kiek paprastesnėje formoje nei įprasta girdėti VDGG muzikoje, tačiau išlaikoma ankstesnė kokybė ir pernelyg nenuvažiuojama į modernybes. Manau, albumas turėtų įtikti tiek tikriems gerbėjams, tiek ir tiems roko muzikos mylėtojams, kuriems progresyvas atrodo per daug sudėtinga, eklektiška muzika.
NOEKK „The Minstrel's Curse“
Puikus Heavy/Doom/Progressive lydinys. Jau vien titulinis gabalas pakelia į orą taip, jog pamiršti viską aplinkui ir nejučiom užgarsini grotuvą iki maksimumo. Tiesa, ankstesni NOEKK albumai taip pat neprasti, tačiau panašu, jog čia galutinai atsikratyta EMPYRIUM šešėlio ir, mano subjektyviu vertinimu, pasiekta NOEKK viršūnė.
REVELATION „Release“
Melancholiškas, ne ekstremalus, mano ausims visada mielas tradicinio dūmo albumas.
URIAH HEEP „Wake the Sleeper“
Seniai trenkė iš peties :)
http://www.ferrum.lt/f/albumai/399
AMASEFFER „Slaves For Life“
Ką čia ir besikartoti – metų albumas!
http://www.ferrum.lt/f/albumai/388
Nusivylimai:
WITCHFINDER GENERAL „Resurrected”
SATYRICON „The Age Of Nero“
VENOM „Hell“
Varo žiovulį. Žiauriai.
Ne visai sėkmingai pabandė atgimti ir
METALLICA su „Death Magnetic“
NAZARETH „The Newz“
Atvirai pasakius, nepajėgiau perklausyti iki galo. Nu neištvėriau tokio nuobodulio.
ALESTORM „Captain Morgan's Revenge“
Už ką žmonės mėgsta šią grupę? Durnos klavišinių partijos, apgailėtinas vokalas. 100 kartų geriau pasiklausyi bet kurį RUNNING WILD albumą.
CAVALERA CONSPIRACY „Inflikted”
Cavaleros susivienijo, bet nepasveiko. Gal ir geriau už SOULFLY, bet nė iš tolo neprilygsta SEPULTURAI (net ir dabartinei). Nieko, kas tikrai patrauktų dėmesį, neaptikau. O tokie ultraprimityvai kaip „Nevertrust“ tai jau iš viso tik pankam klausyt :)
QUEEN + Paul Rodgers „The Cosmos Rocks“
Metų nusivylimas. Vimt.
Nenustebino, bet ir nenuvylė
GRAVE „Dominion VIII“,
BAUHAUS „Go Away White“,
VIRGIN BLACK „Requiem – Fortissimo“,
MOURNING BELOVETH „A Disease for the Ages“ (tiesa, šis darbas gana stiprus),
MOONSPELL „Night Eternal“,
PANZERBALLETT „Starke Stücke“,
JON OLIVA'S PAIN „Global Warning“,
TESTAMENT „The Formation Of Damnation“,
DESTRUCTION „D.E.V.O.L.U.T.I.O.N.“,
PARADOX „Electrify“,
WHITESNAKE „Good to Be Bad“,
ALICE COOPER „Along Came A Spider“,
DEF LEPPARD „Songs From The Sparkle Lounge”,
DOKKEN „Lightning Strikes Again“,
ASIA „Phoenix“.
Rokenrolas per amžius (t.y., visiškai jokių inovacijų, bet LABAI gerai):
MOTORHEAD „Motörizer“
AC/DC „Black Ice“
\m/
Dar atskirai reiktų paminėti:
HYPOCRISY „Catch 22 (V2.0.08)“
Įdomus sprendimas: ne atsiriboti nuo ankstesnių klaidų, o jas ištaisysi. Perdarytas albumas nepatapo šedevru (iš šūdo bandelės juk nepagaminsi), bet dabar jis bent klausomas.
ENERGY VAMPIRES „Energy Vampires“
Kultinės amerikonų grupės SLAUTER XSTROYES vokalisto solinis projektas. Tamsus heavy/power. Patiko.
ENCHANTER „Defenders Of The Realm“
Tai sena epinio powerio grupė, kuri iki šiol nebuvo išleidusi nei vieno pilnametražio albumo. „Defenders Of The Realm“ – senų demo įrašų rinkinys. Vertas dėmesio daiktas.
Kol kas nevisiškai įsikirtau į
AYREON „01011001“ ir
CYNIC „Traced ir Air”. Na, tokiem dalykam reikia atidesnio įsiklausymo.
Kažką dar turbūt pamiršau. Bet velniai nematė, jau ima galvą įskaust...
Beje, su naujais ;)