Moderatorius: Moder
Wray was noted for pioneering a new sound for electric guitars, as exemplified in his hit 1958 instrumental "Rumble", by Link Wray and his Ray Men, which pioneered an overdriven, distorted electric guitar sound, and also for having, "invented the power chord, the major modus operandi of modern rock guitarist," "and in doing so fathering," or making possible, "punk and heavy rock".
However, power chords can also be found in earlier, less commercially successful recordings. Robert Palmer has argued that blues guitarists Willie Johnson and Pat Hare, both of whom played for Sun Records in the early 1950s, were the true originators of the power chord, citing as evidence Johnson's playing on Howlin' Wolf's "How Many More Years" (recorded 1951) and Hare's playing on James Cotton's "Cotton Crop Blues" (recorded 1954).
"Esmė tame, kad aš stengiuosi išsaugoti kuo dididesnį natūralumą - vartoti sąvoką taip, kaip ją vartojo ją sugalvoję asmenys" Kažkoks man čia keistas apibrėžimas. Kas tie asmenys?
Kas tie visi susįję asmenys? Masės, kurioms neįdomu gilintis plačiau ir yra patogu naudoti konkrečius siaurus enciklopedinius terminus?
Gali gal paaiškinti plačiau? Nes nesuprantu. Ar čia pasireiškia tam tikras metalheadinis smegenų blokas, kai žodis "punk" nuskamba kaip keiksmažodis , ir net nesiklausoma muzikos ir nesigilinama į ištakas ir ką reiškė žodis punk 7 dešimtmety ir ką jau reiškė 8 ir tt? Labai jau drąsiai čia argumentuoji, kaip žmogus nežinojęs Link Wray, gitaristą pradėjusį naudoti reverbą, laisva ranka nurašantis prie "antrarūšių"ir pan.
a) yra ryšys su pradu ir jie rokenrolina, nors išraiška galbūt ir nėra formaliai identiška.